במקום בו יש חיבור בין תרבויות,
אנשים, משפחה וחברים,
מצאנו בית
 
 

מתחם המגדלים

ארבעת המגדלים AMIM TOWERS נבנים במתחם אחד.
שני מגדלי יוקרה בני 30 קומות כל אחד ולצידם שני מגדלים נוספים בני 18 קומות כל אחד, בס"ה 96 קומות של דירות יוקרה, שיהיו בעתיד האייקון המרכזי המסמן את תנופת האזור כולו ואת קו הגובה החדש של ירושלים.
דיירי המגדלים יהנו מיתרונות בולטים פרי תכנון מתקדם ויכללו לובאים מפוארים, מתחם סוכות, מועדון דיירים וחדר כושר.
המתחם כולו מתוכנן עם פיתוח סביבתי מושקע ברמה גבוהה, ויכלול גני ילדים, פארק ירוק רחב ידיים במרכזו ובית כנסת מפואר לרווחת הדיירים.

דירות

דירות יוקרה בסטנדרטים גבוהים ומפרט פנים גבוה ומפנק.
מגוון טיפוסי דירה 3,4,5,6 חד' קומפקטיות ורחבות, דופלקסים ופנטהאוזים בסטנדרט תכנוני גבוהה במיוחד, חניות מקורות פרטיות ומחסנים לכל הדירות.

חיבור מהיר לעיר

הרכבת הקלה הצפויה להשלים מסלולים נוספים וחדשים, תחבר את האזור כולו למרכז העיר במהירות וביעילות. הקו הכחול של הרכבת הקלה יעבור בדרך חברון, צמוד למתחם מגדלי המגורים.
כל אלו מלבד המהפכה התחבורתית הגדולה שעובר האזור כולו, עם תשתיות חדשות הכוללות את כביש 16 החדש המחבר את דרום ירושלים לתל אביב במהירות, כבישים רחבים, נתיבי תחבורה ציבורית ומחלפים חדשים.
joel-mott-LaK153ghdig-unsplash

קבוצת AMIM

'עמים' מחברת יזמים ואנשי ביצוע עתירי ניסיון מקצועי בתחום הנדל"ן, לחזון אחד, ומביאה לידי ביטוי יכולות גבוהות שהוכחו במשך עשרות שנים בפרויקטים בהיקפים בינלאומיים.
עם מיטב אנשי המקצוע בתחום התכנון, ההנדסה והביצוע, מקדמת קבוצת עמים פרויקטים גדולים למגורים ולמסחר, מתוך שאיפה ליצירת עתיד חדש בכל מקום.

ארנונה

תלפיות החדשה וארנונה מתחברות יחד ויוצרות אחת עם השניה את אחד האזורים הטובים והמבוקשים ביותר לחווית מגורים צעירה ואיכותית, עם נגישות נוחה ומהירה לקניונים, מרכזי מסחר ומתחמי בילוי, לצד תחבורה נוחה ומהירה למרכזי רפואה, לימודים, ממשל וקהילה.
הדור הצעיר מתחבר מחדש לירושלים

תפריט נגישות